metalhella.blogg.se

En blogg om livet som småbarns/tvåbarnsmor. Välkommen in i vår värld <3

Jag vann!!

Publicerad 2015-06-12 23:15:13 i Allmänt,

Jag brukar alltid tävla i sådana där tävlingar som finns utplacerade i mataffärer. Tycker det är skoj att knåpa ihop motiveringar och älskar såklart känslan av att vinna. 

Jag har hittills vunnit:
- picknick-korg från marabou fylld med godsaker
- snowracer
- sparkcykel 
- biobiljetter (vanns i samarbete med Wilhelm ;) ) 

Så idag när vi var vid stranden upptäckte jag plötsligt ett missat samtal från lokala ICA. Det visade sig att jag vunnit en lådbil!! Så himla kul! 

En sån här snygging kommer snart att bo hos oss:


Kommentarer

Postat av: Kersti

Publicerad 2015-06-13 00:44:04

Du är ju helt otrolig! Jättekul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela