metalhella.blogg.se

En blogg om livet som småbarns/tvåbarnsmor. Välkommen in i vår värld <3

Ny skärm äntligen!

Publicerad 2013-06-07 15:23:13 i Allmänt,

Jag råkade kasta min iphone i gatan strax innan jag skulle på föräldrautbildning. Japp, det var alltså rätt länge sedan, inte senare än september 2011!! Skärmen sprack förstås och flisor flög.

Men..

Eftersom den gått att använda gjorde jag inget åt det på en gång. Ett par månader senare kom ju Hero och de efterföljande 18 månaderna har minst sagt sprungit förbi! Jag har sprungit bredvid med min trasiga skärm.

Nu är det dock slut med detta för idag har jag äntligen fått ändan ur vagnen och lagat skärmen! Vilken känsla! Känns faktiskt som om jag fått en helt ny telefon. Bra start på helgen!!

Metal//Hella

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela