metalhella.blogg.se

En blogg om livet som småbarns/tvåbarnsmor. Välkommen in i vår värld <3

Nytt försök

Publicerad 2015-05-14 18:17:18 i Allmänt,

Jag har bestämt mig för att återigen ge bloggandet ett försök.
 
Sedan sist har det hänt väldigt mycket här hos mig. Jag har blivit mamma igen - till ännu en liten Hero. Denna Hero heter även Bernhard och föddes på BB Sophia den 28/1. Jag återkommer med förlosdningsberättelse snart. 
 
Jag hoppas hinna med att uppdatera bloggen minst en gång per dag, allt beror lite på om Bernhard kommer fortsätta sova lika bra som han gjort hittills. 
 
Jag vill gärna dela med mig av mina tankar kring livet som tvåbarnsmor, hur jag upplever en 3,5-åring som just blivit storebror samt allmänna tankar kring mammalivet. Jag hoppas på många besök och gärna många kommentarer!! 
 
Hörs snart igen//
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela