metalhella.blogg.se

En blogg om livet som småbarns/tvåbarnsmor. Välkommen in i vår värld <3

Första testet av gåstolen

Publicerad 2015-05-19 13:15:45 i Allmänt,

Bernhard har under de senaste veckorna bara velat stå. Han trycker sig upp på sina små ben och står en liten stund i knät på mig eller Rodrigo. Självklart med lite hjälp och stöd av oss. Han blir så glad när han får stå på sträckta ben och skiner som en sol och visar verkligen hur glad han blir. 

Jag tänkte därför att han kunde få prova gåstolen en liten stund så jag plockade ner den från vinden. Han verkade tycka om det även om han inte än kan ta sig framåt i den. Dock var det spännande med allt som fanns att trycka på som lät på olika sätt. Skoj! 

Jag minns hur Wilhelm for fram i den där stolen, över trösklar, in under flygeln. Full fart fick han på den men då var han tack och lov lite äldre än vad Bernhard är just nu. Jag hoppas det dröjer ett tag innan han får upp den speeden!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela